Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Varied / Hobbyist Premium Member Svat36/Female/Denmark Recent Activity
Deviant for 3 Years
5 Month Premium Membership
Statistics 94 Deviations 2,014 Comments 16,314 Pageviews

Featured Artists - Two of them!

littlehunny


:iconlittlehunny:, also known as Claire Thompson, is a new artist here on dA, and is from the US.
Claire makes some really lovely jewellery in gorgeous, earthy tones. But that's not all, because she's multi-talented, and also does illustrations, blogs and.. Let's just let her tell us in her own words:
"knitting and needle felt, embroidery, costume making, jewelry, clay sculpting, and much more". So there! :D

She hasn't put much up here on dA right now, but I like what's there. A few examples:
The Tiny Ocean by littlehunny Nature's Leaf by littlehunny
Feathers by littlehunny



SpotSpank


:iconspotspank: is a new artist here on dA, but won't tell us where she's from. :lol:
In her own words:
"Artistry is my hobby and my passion. Sketching is the one I enjoy the most and my medium is an ordinary ball-pen. I'm also a cover designer for books. I really want to learn sculpturing and more about painting techniques, I'm in search for a master."
Multi-talented as well!

So far, she has only posted six pieces to dA, but they are rather special. I like:
T-rex by SpotSpank
Breaking Through Spears by SpotSpank Nature by SpotSpank

Commissions

Guinea pig Adoptables - They Smile!
I make guinea pig adoptables in any size and colour you like.


Here are a couple of examples: Adoptable Guinea Pig by Svataben Guinea pig Creme by Svataben

Donate

Svataben has started a donation pool!
1,065 / 2,400
Any help is highly appreciated! <3

You must be logged in to donate.

Visitors

:iconleviiy:
Leviiy
Apr 15, 2014
8:22 am
:iconchef-chad:
chef-chad
Apr 12, 2014
2:14 am
:iconcatazarch:
catazarch
Apr 11, 2014
4:37 pm
:iconrmzdoglover:
rmzdoglover
Apr 10, 2014
1:06 pm
:iconphynix13:
Phynix13
Apr 7, 2014
10:33 pm

Stamps, pretty much

Talk to your doctor, dammit! by Svataben My First Stamp by Poison-Peach Denmark Stamp by l8 Coffee Lover by Svataben Gay Rights Stamp by Raven-LaLupa Facepalm at the Sight-Stamp by LinZeldorf Stephen King on SMeyer Stamp by Pirate-Liz STAMP: Seal Of Approval by TRiGGER80 Ninja Guinea Pig Stamp by LadyTsunade The Ultimate Wolfaboo Rebuttal Guide by Cynpai Agnostic Humanist Stamp by Myoijin Having a Religion is like... by Cynpai
:thumb263124175: :thumb284746793:
Guinea Pig Lover :Stamp: by Circe-Baka LOL by Evil-Squares

Groups

Begging...

Journal Entry: Wed Oct 9, 2013, 7:10 PM
No Beggin' for Points by Drache-Lehre

I'm tired of it. 

I can't believe it's even allowed.



That is all.


On a scale of one to ten, how bored are you right now? 

33%
25 deviants said Procrastinating - it's sort of angsty.
13%
10 deviants said *Asleep across the desk*
12%
9 deviants said Meh...
11%
8 deviants said I'm entertained.
7%
5 deviants said Sigh...
7%
5 deviants said I think I'll go take a nap.
5%
4 deviants said This is fun!
5%
4 deviants said Bored.
4%
3 deviants said *Heartattack from it all*
4%
3 deviants said SO TOTALLY EXCITED!!!!11!!

deviantID

Svataben's Profile Picture
Svataben
Svat
Artist | Hobbyist | Varied
Denmark
Current Residence: At home
Print preference: Mug/cup
Favourite genre of music: I love bits of all genres
Interests

Comments


Add a Comment:
 
:iconzydaria:
zydaria Mar 17, 2014  New member Hobbyist Traditional Artist
Oh my, I noticed this kid chaosfay.deviantart.com/ hid our comments on her profile and blocked me (I suppose you're blocked too). :lol:
I didn't comment on her profile, I just replied to your comment, I didn't even bothered that kid and now I'm blocked by her. Shit. :XD:
Reply
:iconsvataben:
Svataben Mar 17, 2014  Hobbyist General Artist
Oh yeah, a block for me. :lol:
Reply
:iconmasterplanner:
MasterPlanner Mar 16, 2014  Professional Artisan Crafter
As the thread is closed and I spent the time typing this:

I admit, it is sometimes discouraging and disheartening to hear "but I can't afford it" a lot, especially as I need the money to pay the bills, but a shite economy and the fact that most of the membership here are kids and broke students are to blame, and if it's meant as a compliment in good faith, I can't get too mad at someone saying "I love this so much, I would buy it if I could."
Reply
:iconsvataben:
Svataben Mar 16, 2014  Hobbyist General Artist
Oh yeah, I can imagine it sometimes sucks to know that even though people love your work, you still can't make the sales.

And I totally get the frustration of having a thread closed, while you're replying. Fucking annoying!
Reply
:iconmasterplanner:
MasterPlanner Mar 16, 2014  Professional Artisan Crafter
Yeah, making sales is hard enough, acting like an entitled twunt who thinks I can dictate how others can comment on my work would only make it harder, I imagine!
Reply
:iconsvataben:
Svataben Mar 16, 2014  Hobbyist General Artist
But, you could find some wealthy, equally twunty teenagers to worship you! :eager:
Reply
(1 Reply)
:iconbonnieknox:
BonnieKnox Feb 11, 2014  Hobbyist General Artist
:la::la::la:. You can always say hello, I do not bite...much :iconevilgrinplz::XD:
Reply
:iconsvataben:
Svataben Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
Ouran High School bunny 
Reply
:iconsvataben:
Svataben Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
Your feelings seem quite wavering today. :lol:
Reply
(1 Reply)
:iconbonnieknox:
BonnieKnox Jan 11, 2014  Hobbyist General Artist
You are funny as hell, sometimes a little bit harsh, but what the fuck... I think I will follow ya... :XD:
Reply
:iconsvataben:
Svataben Jan 11, 2014  Hobbyist General Artist
Awwww, thanks! :iconspreadmoreloveplz:
Reply
:iconbonnieknox:
BonnieKnox Jan 12, 2014  Hobbyist General Artist
Welcome! :)
Reply
:iconcryophase:
Cryophase Dec 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
 I was mocking the guy who fucked up his reply to me by replying to you :lol: Not you lol
Reply
:iconsvataben:
Svataben Dec 11, 2013  Hobbyist General Artist
And I failed at seeng it was you. Shit, I'm dumber than they are...
Reply
:iconladyalt69:
LadyALT69 Dec 11, 2013  Hobbyist General Artist
the guy you're replying hates Aspies
Reply
:iconsvataben:
Svataben Dec 11, 2013  Hobbyist General Artist
No, just you.
Reply
(3 Replies)
:iconcryophase:
Cryophase Dec 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
That's impossibru :stare:
Reply
:iconsvataben:
Svataben Dec 11, 2013  Hobbyist General Artist
I thought so too, but there it is. :iconcryforeverplz:
Reply
(1 Reply)
Hidden by Owner
Hidden by Owner
:iconsadistskunk:
SadistSkunk Nov 26, 2013  Professional Digital Artist
comments.deviantart.com/18/192…

:XD: She's so clueless.. Please help me.
Reply
:iconsvataben:
Svataben Nov 26, 2013  Hobbyist General Artist
Oh damn, she really is a lost cause. How can you have a girlfriend? How? Hoooow? :lmao:

How about this idiot I'm dealing with: comments.deviantart.com/18/192…
Reply
:iconsadistskunk:
SadistSkunk Nov 26, 2013  Professional Digital Artist
:lol: Oh god.. There's actually several people defending your idiot..
Reply
Add a Comment: